Bloglovin

Hey Guys,

A very long time ago, I changed my URL from wordpress.rabbitshapedclouds.com to rabbitshapedclouds.com
Apparently bloglovin doens’t move automatically my account with this changes, but makes a new account.

As you can see, the icon is now linked to the right account.
So if you like me, follow me here!

4 Comments (+add yours?)

  1. Tara
    Apr 04, 2013 @ 18:53:28

    Ik volg je nu op bloglovin & wat een geweldige blognaam heb je!!
    xoxo

    Reply

  2. Ada
    Apr 05, 2013 @ 22:46:51

    Volgens mij…. heb ik ergens in de FAQ van bloglovin gelezen dat ze je followers kunnen verhuizen voor je. Je moet wel een formuliertje voor invullen 🙂

    Reply

    • rabbit shaped clouds
      Apr 06, 2013 @ 01:53:43

      Hey dankjewel, Ja ik had het gevonden op de site stond dat ik dan ook een berichtje daarover op mn blog moest plaatsen zodat ze de goede volgers zouden verplaatsen dus vandaar dit berichtje, maar bedankt voor je hulp! 🙂

      Reply

Leave a Reply

