Product reviewer

Sinds een paar maandjes ben ik product reviewer bij MyStyle. MyStyle is een initiatief van EEN & Oikos waarin producten en diensten getest worden die duurzaam zijn en bijdragen aan een betere wereld. De producten die ik ga testen zullen aansluiten bij mijn lifestyle, ik kies nu dus alleen voor de duurzame variant van de producten die ik normaal zou aanschaffen.  Ben jij ook geïnteresseerd in duurzame producten? Of zou je zelf graag duurzamer willen leven? Hou dan mijn site in de gaten!

Wanneer je een product graag getest zou willen zien kun je dit natuurlijk altijd aangeven!

2 Comments (+add yours?)

  1. Trackback: Review Big – Lush « Rabbitshapedclouds
  2. Trackback: Review – H&M Conscious dress « Rabbitshapedclouds

Leave a Reply

