Latte art

Wet Cappuccino with heart latte art

Image via Wikipedia

latte art, misschien heb je er al weleens van gehoord. Het is het maken van mooie figuren in het schuim van de cappuccino. Ik ben gek op koffie, mijn favoriet is toch altijd wel de koffie verkeerd en cappuccino kan ik ook erg waarderen. Helaas is de koffie uit het koffieautomaat bij ons eigenlijk een schande voor het imago van de koffie.

Toen ineens bedacht ik me dat niet alleen met het cacoapoeder leuke vormpjes worden gemaakt, maar ook in het schuim zelf. Ik ging op zoek en vond ontzettend veel leuke filmpjes van deze schuimkunst. Erg indrukwekkend sommige. En door het schrijven van deze post en het kijken naar de filmpjes heeft mijn lichaam weer een grote behoefte aan koffie. Even zetten.

how to make your own heart cappuccino, kijk het filmpje hieronder!

Leave a Reply

