Dans van de week

Elke week zal ik een filmpje gaa plaatsen van een choreography die ik waanzinnig vind, maar misschien ook weleens van eentje die ik gewoon heel grappig vind.
Dus hou je ook erg van dansen of hou je er gewoon van om naar mooie choreos te kijken. Bezoek dan elke week even mij blog.

Deze week een prachtige choreo van dance fusion op het nummer  slow me down

ook wil ik jullie het prachtige nummer niet onthouden, vandaar dat ik hem er hieronder even bij heb gezet, een klikje en je kan genieten!

amy rossum- slow me down

Leave a Reply

