Hello world!

Na lang, lang, laaaang nadenken dacht ik, ik hou er mee op. Alles wat ik bedacht was al in gebruik en na een aantal namen te hebben geprobeerd was ik toch echt even inspiratieloos. Maar zoals gewoonlijk gaat er juist als je stopt een lampje branden in je hoofd. 

rabbitshaped clouds is het geworden.

meningen zijn welkom, vinden jullie het niet leuk?

dat is dan jammer, ik ben er blij mee hihi. Ik ga zo snel mogelijk dingen op mijn spiksplinternieuwe blog zetten, dus blijf kijken!

Leave a Reply

